Τα κρυμμένα μηνύματα μπορεί να σας οδηγήσουν στο ποτό. Ψυχολόγοι κάθισαν 39 εθελοντές μπροστά στις οθόνες υπολογιστών που εμφάνιζαν πρόσωπα με ουδέτερες εκφράσεις. Εν αγνοία των ατόμων της μελέτης, στις οθόνες των υπολογιστών προβάλλονταν εικόνες χαμογελαστών ή θυμωμένων προσώπων επί 1/25 του δευτερολέπτου για κάθε δευτερόλεπτο εμφάνισης προσώπου με ουδέτερη έκφραση. Όταν τους δόθηκε χυμός μοσχολέμονου, οι εθελοντές που δήλωναν διψασμένοι πριν από τη διεξαγωγή του πειράματος έπιναν περισσότερο από διπλάσιες ποσότητες μετά την εμφάνιση προσώπων πρόσχαρων απ’ ό,τι συνοφρυωμένων. Σε κάποιο άλλο πείραμα, πολύ διψασμένοι συμμετέχοντες στους οποίους παρουσιάστηκαν φωτογραφίες με πρόσωπα που υπομειδιούσαν ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν το ποτό τους μέχρι και στο τριπλάσιο έναντι αυτών στους οποίους είχαν παρουσιαστεί πρόσωπα συνοφρυωμένα. Κανείς εκ των εθελοντών δεν ανέφερε ότι συνειδητοποίησε τις τάχιστα εξαφανιζόμενες εικόνες των προσώπων. Το εκ των προτέρων αίσθημα της δίψας ήταν καθοριστικός παράγοντας, αφού άτομα που, καθώς φαίνεται, δεν διψούσαν παρέμεναν ανεπηρέαστα.